Hidden
Hidden
Hidden
Doporučení, jak naplánovat optimální termín odeslání žádosti
Dobře si časově naplánujte, kdy nám projektovou žádost o nadační příspěvek zaslat tak, abyste v případě jejího schválení stihli včas realizaci vašeho projektu odstartovat. Načasování odeslání finální žádosti je na Vás, ale délka její přípravy nesmí přesáhnout období 3 měsíců ode dne oznámení o postupu do II. fáze.
Počítejte zároveň, že ode dne jejího zaslání poběží zhruba 8 týdenní období její administrace, hodnocení a obhajob. A na jeho konci úspěšní žadatelé podepíší smlouvu a obdrží získaný nadační příspěvek. Znamená to tedy, že všem vřele doporučujeme vyplněnou finální projektovou žádost odeslat minimálně 8-10 týdnů před Vámi naplánovaným termínem začátku realizace vašeho projektu.
Instrukce pro vyplnění žádosti
Žádost se ukládá v elektronické verzi kliknutím na tlačítko „Odeslat“ v závěru žádosti.
Postup: dokud nejsou vyplněna všechna povinná pole, žádost nelze odeslat. Rozpracovanou žádost si lze uložit a pokračovat v ní později nakliknutím na stejnojmenné tlačítko situované v dolní části obrazovky. Po odeslání Vám na email uvedený ve formuláři přijde zároveň potvrzení o jejím doručení včetně Vámi vyplněné žádosti v PDF formátu.
Uveďte právní formu subjektu, za který žádáte o nadační příspěvek
Identifikační údaje o neziskové organizaci
Uveďte na tomto místě prosím úplný oficiální název, tak jak je uveden v aktuálním znění vaší zřizovací listiny.
Doručovací adresa neziskové organizace.
Prosím vložte kompletní číslo účtu žádajícího subjektu, na který chcete přeposlat nadační příspěvek. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Číslo účtu budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Uveďte prosím název banky, u které máte vedený účet, na který chcete v případě podpory projektu převést částku nadačního příspěvku. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Účet budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Identifikační údaje o osobě oprávněné k podpisu
Zástupce neformální občanské iniciativy, kterému bude v den případného podpisu smlouvy minimálně 18 let
Datum narození osoby zastupující neformální občanskou iniciativu.
Trvalé bydliště zástupce neformální občanské iniciativy.
Vyplňujte jen v případě, kdy se liší od adresy trvalého bydliště.
Prosím vložte kompletní číslo účtu žádajícího subjektu - neformální občanské iniciativy či jejího zástupce, na který chcete přeposlat nadační příspěvek. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Číslo účtu budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Uveďte prosím název banky, u které máte vedený účet, na který chcete v případě podpory projektu převést částku nadačního příspěvku. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Účet budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Informace o realizátorovi projektu
Jméno a příjmení osoby odpovědné za projekt.
Rok založení neziskové organizace či v případě neformální občanské iniciativy rok zahájení jejich aktivit.
Stručně představte činnost, cíle a dosavadní úspěchy organizace či neformální občanské iniciativy a na závěr zmiňte i vaši hlavní motivaci, proč chcete projekt realizovat.
Odkaz na web neziskové organizace, neformální občanské iniciativy či projektu.
Odkaz na facebook neziskové organizace, neformální občanské iniciativy či projektu.
(celkem úvazků)
(celkem neplacených dobrovolníků a dobrovolných spolupracovníků)
Informace o projektu
Následují otázky, které se týkají informací o Vašem projektu. Doporučujeme Vám tyto otázky vyplnit důkladně podle přikládaných instrukcí, a to včetně všech podotázek.
Název projektu byl měl být stručný, tzn. krátký! a výstižný.
Zaškrtnout můžete více okresů.
1. Popište, kde chcete projekt uskutečnit (obec včetně počtu jejích obyvatel, případně část obce) a současný stav s ohledem na to, na jaký místní problém/potřebu reaguje. 2. Jakých cílů a změn se má na konci jeho realizace dosáhnout.
1. Stručně uveďte, komu je projekt určen a jaké skupiny obyvatel pozitivně ovlivní. 2. Pokuste se odhadnout i počty osob, pro které bude mít realizace projektu přínos. 3. Jak a s jakými výsledky jste v místě realizace zjišťovali jejich zájem o projekt.
Stručně po jednotlivých krocích popište, jak a kdy (v jakém období) budete projekt a jeho plánované aktivity realizovat, čím konkrétně se budete zabývat a do jakých z těchto aktivit a jakým způsobem plánujete aktivně zapojit místní veřejnost. UPOZORNĚNÍ! v posledním sloupci uveďte i jaké skupiny místních obyvatel, partnery, spolupracovníky atp. chcete zapojit včetně odhadu jejich reálného počtu, a to aktivně zaangažovaných i těch, co zůstanou v roli pasívních účastníků např. návštěvníků vašich akcí atp.
1. Jakých konkrétních změn nebo posunů oproti výchozímu stavu byste rádi dosáhli a jaké další přínosy v rámci projektu očekáváte. 2. Co budete na konci projektu považovat za úspěch a naopak, co byste vnímali jako neúspěch.
1. Uvažujete již o pokračování a návazných aktivitách? 2. Jakým způsobem plánujete financování projektu/aktivit po vyčerpání nadačního příspěvku a jak do zajištění udržitelnosti vašich aktivit zapojíte místní obyvatele, partnery, město/obec. 3. Je-li to relevantní tak, jak zajistíte i následnou péči o nově vytvořené místo, prostranství či památku apod.
Start projektu by měl být nastaven minimálně 8-10 týdnů od podání této žádosti. Realizační období je totiž jediný časový úsek, ve kterém lze čerpat (utratit) získaný finanční příspěvek od nadace. Doporučujeme si realizační období stanovit tak, že před a po období, v kterém plánujete uskutečnit vaše samotné projektové aktivity přidáte min. 1 měsíc na jejich přípravu a 1 měsíc na závěr na vyhodnocení a jako rezervu realizace celého projektu.
Zakončení projektu musí být nejpozději do 1 roku od jeho startu tak, aby realizační období nepřesáhlo 12 měsíců!
Stručně a výstižně na tomto místě představte Váš projekt včetně toho, co v něm chcete dělat a jakých změn jeho realizací dosáhnout. POZNÁMKA: v tomto znění bude projekt prezentován na veřejnosti a nabízen k podpoře případným dárcům. PŘÍKLAD: Neformální skupina občanů s názvem "Za lepší Kocandu" z okrajové části Litoměřic chce zapojit místní obyvatele do opravy zdejšího zanedbaného hřiště a přispět tím k navázání dobrých sousedských vztahů a aktivizaci místních k péči o své okolí.
Finanční rozpočet projektu
Pro zpracování rozpočtu projektu použijte šablonu v podobě excelové tabulky, kterou ke stažení najdete na webové stránce nadace v sekci žadatel - výzvy k podání žádosti. viz https://www.komunitninadace.cz/grantovy-program-nestuj-s-rukama-za-zady-ii-faze/
Uveďte, jakékoliv poznámky či připomínky k rozpočtu. (u položek rozpočtu, které nemají přímou vazbu na realizaci projektu, prosím automaticky odůvodněte jejich potřebu a popište, jak přispějí k udržitelné činnosti žadatele)
UPOZORNĚNÍ! Nevládní neziskové organizace a neformální občanské iniciativy mohou získat nadační příspěvek až do výše 80% celkových nákladů projektu. Příspěvkové organizace zřizované obcemi, kraji a veřejné vysoké školy mohou žádat maximálně o 50% z celkových nákladů projektu.
Povinné přílohy
V případě projektů zaměřených na úpravy, renovace a opravy objektů, budov, památek či veřejných prostranství, doložte:
1. fotodokumentaci současného stavu objektu či lokality;
2. vlastnictví objektu či pozemku neověřeným výpisem z katastru nemovitosí a souhlasem vlastníka pozemku/nemovitosti s realizací projektu;
V případě památek zapsaných v Ústředním seznamu kulturních památek ČR doložte závazné stanovisko příslušného orgánu památkové péče.
v případě projektů zaměřených na renovaci památek, které však nejsou na seznamu kulturních památek ČR, doložte odsouhlasený záměr prací Národním památkovým ústavem, ÚOP Ústí nad Labem.
Nepovinné přílohy
Uvítáme, když k elektronické žádosti připojíte i nepovinné přílohy například ve formě fotografií vztahujících se k Vašemu projektu či předcházejícím aktivitám, prohlášení partnerských organizací/osob o jejich realizačním a/nebo finančním podílu na projektu, doporučení k projektu, poslední výroční zprávu organizace apod.
Prostor pro nahrání nepovinných příloh ve formě jednotlivých souborů.
Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod.
Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod.
Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod.
Závěrečná prohlášení
Souhlasím a prohlašuji, že informace uvedené ve formuláři žádosti jsou přesné a pravdivé a poskytovány dobrovolně.
Souhlasím se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v tomto formuláři Ústeckou komunitní nadací, IČ 44552254, se sídlem Karla IV. 400/11, 400 03 Ústí nad Labem (příp. jejími zaměstnanci) pro účel zařazení do databáze správce, hodnocení projektových žádostí, následnou komunikaci a tvorbu projektové dokumentace v případě podpoření projektové žádosti. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Ústecká komunitní nadace prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci Ústecké komunitní nadace nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.