Jednotný vizuální styl
Jednotný vizuální styl je důležitou součástí prezentace naší nadace. Zastupuje nadaci v komunikaci s veřejností, zvyšuje vědomí o její existenci a spoluvytváří její dobré jméno. Pomáhá nadaci charakterizovat jako stabilní a důvěryhodný subjekt. Základními prvky jednotného vizuálního stylu jsou: „obchodní jméno“a „obchodní označení“ (značka).
Jméno nadace:
Ústecká komunitní nadace
Značka v základním provedení
Značka komunitní nadace je základním prvkem celého jednotného grafického stylu.
Značka v tomto barevném a tvarovém provedení je preferována před všemi ostatními barevnými či tvarovými verzemi značky nadace.
základní středně modrá
Pantone: 7461 C
CMYK: 91/ 30/ 0/ 0
RGB: 0/ 138/ 220
#008adc
RAL: 5015 Himmelblau
Avery 538
základní tmavě modrá
Pantone: 539 C
CMYK: 100/ 55/ 0/ 85
RGB: 0/ 22/ 58
#00163a
RAL: 5013 Kobaltblau
Avery 540
Logo ke stažení
Logo Ústecké komunitní nadace může být použito pouze se souhlasem nadace.
Logo ke stažení pro tiskové užití (CMYK)
Barevná varianta
Černobílá varianta
Logo ke stažení pro web a sociální sítě (RGB)
Barevná varianta
Černobílá varianta
Bílá varianta (pro tmavé podklady)